قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

تولید مفتول گالوانیزه با استفاده از میلگردهای صنعتی با عبور از کوره های آنیل آغاز می گردد و مراحلی همچون سرد کردن مفتول گالوانیزه در مخزن آب سرد صورت می گیرد.

در واقع این موضوع که فولاد ضد زنگ ، زنگ نمی ‌زند یک تصور نادرستی است. یکی از بهترین و ساده ترین راه های تشخیص میلگرد استیل بگیر از سیم استیل نگیر همراه داشتن یک آهنربا است که از وجود هرگونه اشتباه در فروش مفتول استیل جلوگیری به عمل می آورد .

مفتول گالوانیزه سفید در واقع نوعی از سیم است که طی فرآیندی که در آن فولادی که بدون هیچ‌ گونه اکسیژن و چربی است را در محفظه و یا وان پر از فلز روی که به حالت مذاب است شناور می کنند .

در این روش فلز روی با روش الکترولیز (آب کاری با برق) بر روی سیم روکش می شود.

فولادهای ساده و فولادهای پر کربن ممکن است برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرند. سپس به روش گالوانیزاسیون سرد و یا گرم گالوانیزه می شوند.

استحکام کششی مفتول گالوانیزه از دیگر مشخصاتی به شمار می‌رود که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

همچنین به دلیل مقاومت در برابر حرارت در تولید لوازم اجاق گاز و فر و مایکروفر مصرف می شود .

این نوع مفتول ممکن است با استفاده از روش‌های مختلفی روکش کاری شود و همچنین در داخل و یا خارج از کشور تولید شود، این موضوعات می‌تواند بر روی کیفیت و کارایی مفتول گالوانیزه تاثیر گذار باشد.

در نتیجه این کار، فلزی به وجود می‌آید که از روی و فولاد تشکیل‌شده است.

معمولاً برای بافت توری‌های مختلف می‌توان از مفتول‌های فولادی با قطرهای مختلف استفاده کرد. این موضوع باعث می‌شود تا توری‌ها طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.

 فولاد پرکربن در ساخت انواع فنر ، تیغه ها و تیغه اره ها کاربرد عامل اصلی تعیین استحکام و سختی فولاد ، میزان کربن موجود در فولاد ها می‌باشد.

ابعاد مختلفی نسبت به کاربردهای مختلف برای این محصول فولادی در نظر اینجا کلیک کنید گرفته می‌شود. به عنوان مثال قوطی پروفیل‌هایی که در ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند با قوطی پروفیل‌هایی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود، تفاوت‌هایی دارند.

این محصول به دو نوع سیم مفتول گالوانیزه سرد و گرم تقسیم بندی می شود.

روش تولید: همان‌طور که پیش‌تر گفته شد به دو صورت گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد تولید می‌گردد که در ایران نوع گرم آن موجود است.

Report this wiki page