طراحی وب سایت با وردپرس

Wiki Article

طراحی انواع سایت براساس اصول سئو و از صفر و به صورت کدنویسی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار می باشد که توسط تیم مجرب این شرکت انجام می شود. هدف تیم ما این است که تلاش کند با توجه به نوع کسب وکار مشتریان و نیاز آن ها، یک طرح سایت حرفه ای کاملا تخصصی و بهینه شده و منطبق بر اصول سئو را برای شما ایجاد نماید.

طراحی فروشگاه بر اساس نیاز مشتری و استاندارد ها صورت می گیرد و تمامی بخش ها طبق نیاز مشتری و داده های ارسال شده مانند دسته بندی ، تصاویر و لوگو ها ، چند نمونه محصول و… در وب سایت بارگذاری میگردد.

سوالات متداول ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی

همان گونه که بیان شد شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب، اقدام به راه اندازی سایت وردپرسی حرفه ای و بر اساس اصول سئو نمایید.

بله. ما برای تمام سایت‌های خود پشتیبانی رایگان با مدت زمان محدود در نظر گرفته‌ایم.

طراحی سایت تخفیف گروهی در وب پویا با امکاناتی بیشتر از وب سایت های نت برگ و تخفیفان، امکان شروع کسب و کاری متفاوت را به شما کلیک کنید می دهد.

چرا کسب و کار سنتی خود را تبدیل به کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی کنم؟

امکان ورود کاربران به سایت بدون نیاز به رمز عبور و ثبت نام با شماره موبایل

بدون ذکر جزئیات چگونه می توان قیمتی ارائه داد ؟ یک سوال کاملا اشتباه که بسیاری از افراد از کارشناسان پونه مدیا می پرسند.

در هر سایت فروشگاهی باید بخشی وجود داشته باشد تا مشتریان بتوانند کالاهایی که قصد خرید آن‌ها را در آینده دارند، نشانه‌گذاری کنند.

در صفحه بعدی شما باید اطلاعات فردی خود را درج کرده برای پرداخت آنلاین روی “ثبت سفارش” کلیک نمایید.

با کلیک بر روی منوی “مدیریت محصول” شما وارد صفحه ایی می شوید که در آن می توانید محصولات جدید خود را وارد یا ویرایش نمایید.

 عموما برخی از شرکت ها اعلام هزینه طراحی سایت را بر اساس سیستم مدیریت محتوا اعلام میدارند. در حالت کلی شما می توانید از سیستم های مدیریت محتوا زیر استفاده کنید.

وبلاگ ۲۴ نرم افزار مانیتورینگ سرور برای مدیریت بهتر سرورها

Report this wiki page