طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

Wiki Article

لازم به ذکر است ارائه پنل به عنوان مادالعمر و دائمی بر خلاف قرارداد مخابرات و صنف سامانه‌های پیامکی می‌باشد.

لازم است در این مرحله ابتدا اهداف و نیازهای خود را از داشتن سایت جمع آوری کنید و سپس بر اساس آنها اقدام به ساخت سایت نمایید.

این مقاله قطعاً در ادامه به روز رسانی خواهد شد و هر بار نمونه‌های موفق را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. اگر پیشنهادی در رابطه با این مقاله دارید حتما با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چرا کسی باید محصولات یا خدمات شما را بخرد؟ گنجاندن سیگنال‌های اعتماد در سایت، یک راه عالی برای افزایش فروش آنلاین است، زیرا درک مطلوب‌تری از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. لندینگ‌پیج‌ها، صفحات محصول، صفحات قیمت‌گذاری و پنل کاربری باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که وقتی مخاطب وارد سایت می‌شود، با خودش مرور کند که چقدر این سایت فوق‌العاده است. اگر سایت شما معمولی باشد، پس هیچ ارزش افزوده‌ای را برای کاربر ایجاد نمی‌کند و ممکن است کاربر بی‌تفاوت از کنار آن رد شود.

به واسطه این سرویس، قادر هستید برای هر یک از شماره های دفترچه تلفن خود اعتبار مشخص کنید و به میزان اعتبار آن ها، پیامک ارسال خواهد شد.

حالا با الگو گیری از شخصیت گرتا، به عنوان نماد مبارزه جهانی، یک وب‌سایت بسیار زیبا طراحی شده است که نشانگر همان المان‌های مبارزه با قدرت می‌باشد.

نقشه ی شهر های بزرگ از جمله تهران، مشهد، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، قم، رشت، کرمان، یزد، ارومیه، کرمانشاه، اراک، زنجان، اردبیل و بندر عباس در اختیار شما است، تا بر روی نقشه محله مورد نظر خود را انتخاب و تعداد شماره مورد نظر خود را مشخص کنید سپس متن پیامک را تایپ و ارسال خود را انجام دهید.

مدیریت سایت شخصی باید علاوه بر سادگی، کاربردی نیز باشد. مدیر سایت باید بتواند به آسانی از امکانات سایت استفاده نماید.

ما یک مجموعه طراحی تجارت الکترونیک و توسعه برنامه در ایران هستیم و فقط یک وب سایت ایجاد نمی کنیم، ما یک وب سایت ایجاد می کنیم که محصولات و خدمات شما را می فروشد.

وب‌سایتی که ساخته‌اند تنها ترکیب چند رنگ و منوهای تکراری نیست. بلکه راز و رمز موجود در بازی‌های خود را نیز در قالب سایت پیاده سازی کرده‌اند.

در این صورت هر بار که نوبت برای وی اختصاص اینجا کلیک کنید داده می شود از اعتبارش کاسته شده و در صورت عدم اعتبار پیامک شارژ اعتبار ارسال می گردد.

هزینه راه‌اندازی کم راه‌اندازی کسب و کارهای فیزیکیِ مستقر در یک منطقه نیاز به سرمایه بالایی دارد. اما راه‌اندازی وب‌سایت، نیاز به هزینه کمتری نسبت به اجاره مغازه یا خرید آن دارد. برخی از کسب و کارها برای شروع بیزینس خود، هزینه زیادی را متحمل می‌شوند و تمایل به پرداخت هزینه برای طراحی حرفه‌ای یک سایت ندارند و آن را یک هزینۀ اضافی در نظر می‌گیرند.

اگر به دنبال کسب درآمد هستید، نمایندگی ملی پیامک می تواند پیشنهاد جذابی باشد.

Report this wiki page