طراحی سایت

Wiki Article

این سرویس بسیار مشابه ارسال هوشمند بوده با این تفاوت که با ارسال کلیدواژه توسط مخاطب پیامک هوشمند تولید و ارسال میگردد.

تعهداتی که ما نسبت به خدمات خود داریم ما به مفید بودن و اثر بخش بودن خدمات خود در کسب و کار شما کاملا اطمینان داریم البته به شرطی که به صورت مرتب روی فروشگاه اینترنتی خود فعالیت کنید و تولید محتوا را رها نکنید.

همه ی این مواردی که به آن اشاره کردیم یک ویژگی شاخص را برایمان نمایان می‌کند و آن، کاربرپسند بودن وب‌سایت می‌باشد که توانسته آن را در میان برترین نمونه‌ های طراحی سایت دنیا قرار دهد.

از جمله امکانات طراحی سایت شرکتی نیز می توان موارد زیر را نام برد:

گزارش نظرسنجی را می توانید بر روی انواع نمودار (شامل میله ای، دایره ای، خطی، رادار، هرمی) مشاهده، تحلیل و بررسی نمایید.

در سایت های فروشگاهی باید تمامی محصولات به صورت کامل تعریف شوند و ویژگی ها و خصوصیات و قیمت محصولات نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

جز عده‌ای محدود افراد وفادار، دیگر کمتر کسی از روزنامه برای مطالعه خود استفاده می‌کند.

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

تفاوت بین سایت های آماده با دیگر سایت ها این است که این سایت ها از قبل طراحی و پیاده سازی شده است، و شما با مشاهده دموی این سایت ها در صورتی که مورد پسند شما قرار گرفت، آن را خریداری می کنید و فقط اطلاعات شما نظیر اطلاعات تماس، نام شرکت و برند شما، تصاویر محصولات شما و غیره در آن جایگزین می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و آماده می توانید به صفحه خرید سایت مراجعه نمایید.

در یک وب سایت شرکتی معمولا راههای ارتباطی وجود دارد که کاربر بتواند از طریق شماره تلفن و یا فرم های تماس با منابع انسانی شرکت مورد نظر ارتباط برقرار نماید.

این سرویس به شما این امکان را می دهد که برای هر شماره یک متن متناظر در نظر گرفته و یکجا ارسال نمایید.

با استفاده از این ماژول می توانید ارسال های زمان دار خود را در بازه زمانی یکباره، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه انجام دهید.

متن خود را تایپ (تبدیل خودکار متن به صوت) یا فایل صوتی خود را بارگذاری کنید و شماره گیرنده را مشخص سایت منبع کنید، سپس کافیست گزینه ارسال را انتخاب نمایید، طی چند ثانیه با شماره گیرنده تماس گرفته می شود.

در صورتی که شما برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت فروشگاهی با کمبود زمان مواجه هستید، می توانید از قالب های آماده برای بالا آوردن سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید.

Report this wiki page