سفارش طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

به دلیل محدودیت های اینترنت میتوانید از طریق پیامک یا تماس با ما در ارتباط باشید.

امکان معرفی کاربران متعدد جهت مدیریت سایت با خرید سایت فروشگاهی قابلیت مدیریت سایت از هر سیستمی را دارید.

پس میتوان گفت سایت هایی که دارای سئوی قوی هستند، بازدید و طبیعتا فروش بیشتری خواهد داشت.

بله ، بسته به نیاز شما ما روش های حمل و نقل متفاوتی بر روی سایت شما فعال می کنیم که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از بین آن ها انتخاب کند. برای مثال: (پست پیشتاز و سفارشی و یا پیک موتوری)

در ادامه اطلاعات مربوط به هر بخش را به طور کامل شرح خواهیم داد.

یکی دیگر از ترفندهای بسیار کاربردی که ما در طراحی یک سایت فروش آنلاین به کار می‌بریم، ارائه‌ی لیستی از خریدهای مشتریان سابق است. فرض کنید کاربری وارد سایت شده است و یک گوشی موبایل را خریده است. پس از انجام خرید و ورود مشتری به سایت، می‌‌توان یک پیشنهاد ویژه برای آن‌ها در نظر گرفت.

عموما یک متخصص طراحی سایت با انجام پروژه های مختلف و استفاده از ابزارهای مختلف برای طراحی سایت تجربه ارزنده ای در این زمینه بدست آورده است. در حقیقت شما یک سایت از تیم پونه مدیا دریافت نمی کنید بلکه علاوه بر سایت شما در طول انجام پروژه از تخصص تیم پونه مدیا نیز استفاده می نمایید.

فورا شما می گویید جزئیات بیشتری در مورد ماشین مورد نظر بیان نمایید. چه ماشینی ؟ برای انجام چه کارهایی به آن نیاز دارید؟ گاز سوز بودن ماشین برای شما یک مزیت محسوب می شود؟ مقدار بودجه شما چقدر است؟

اصولا تجربه، تخصص و سابقه شرکت طراحی سایت در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر زیادی دارد. اما آیا راهی هست که شما بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت ایران را پیدا کنید؟

در دنیای دیجیتال داشتن طراحی حرفه ای و کاربر پسند یکی از عوامل موثر در رشد کسب و کار است. طراحی حرفه ای و آپدیت بودن سایت از مهم ترین عوامل موثر در جذب مشتریان است. و این شما هستید که با حرکت مداوم خود روبه جلو مشتریان را علاقه مند کرده و آن ها را به همکاری های بلند مدت تشویق می کنید.

در زیر برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با ما در ارتباط باشید.

اگر تصویر محصول مورد نظرتان در منوی “کتابخانه پرونده های چند رسانه ایی” نبود می توانید آن را توسط “منوی “بارگذاری پرونده ها” بارگذاری کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

البته از صفحه نمونه کارهای فروشگاهی هم میتوانید به لیست کامل این پروژه ها دسترسی داشته باشید.

شما وارد صفحه ایی می شوید که در آن می توانید اطلاعات فروشگاه خود را وارد کنید. برای این کار روی دکمه “ویرایش” کلیک کرده منبع اطلاعات فیلد ها را وارد نمایید.

Report this wiki page