سفارش طراحی وب سایت

Wiki Article

هدف یک وبسایت در قالب کلمات کلیدی ارائه می‌شود. برای مثال اگر شما فروشگاه کفش دارید بنابراین هدف وب سایت شما خرید کفش، قیمت کفش و … خواهد بود.

پشتیبانی سایر موارد سایت مثل درج محتوا، تولید محتوا و موارد مشابه هزینه آن به صورت جداگانه حساب می شود.

در حقیقت اسم فروشگاه به عنوان کارت ویزیت کسب و کار ما محسوب میشه که نقش مهمی در معرفی و جذب مشتریان به فروشگاه خواهد داشت. نام کسب و کار شما نشان از برند و اعتماد مشتری به شما خواهد داشت.

اما برای بررسی دقیق تر هزینه های طراحی سایت شما قطعا نیاز داریم تا اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما داشته باشیم.

ویژگی های عملکردی و امنیتی وب سایت شما نیز بایستی در یک برنامه زمانی مشخص به روز رسانی شوند. در فرآیند به روز رسانی از تیم توسعه و نگهداری وب سایت خود بخواهید که سلامت وب سایت شما را چک کرده و از عملکرد تمامی لینک های وب سایت شما اطمینان حاصل کند.

تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه فناوری اطلاعات را گرد هم آورده‌ایم تا بهترین و کامل‌ترین مقالات و آموزش‌ها را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار دهیم.

هاست اشتراکی ایران انتخاب هاست مناسب از این جهت اهمیت داره که سرعت لود سایت، پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده، امنیت وب سایت، پاسخگویی و پشتیبانی، قابلیت ساپورت کردن از بازدید بالای سایت و سایر موارد مرتبط با فروشگاه آنلاین در این زمینه تامین بکنه.

افراد با مفهوم جستجوی آسان و تجسم صدها محصول با اطلاعات کلیدی در دسترس، از فروشگاه آنلاین بازدید می کنند. طراحی مینیمالیستی به افراد کمک می کند تا محصولات را مشاهده کنند و نتایج را فیلتر کنند تا بدون حواس پرتی ناخواسته، محصولاتی را پیدا کنند که مطابق با نیازهایشان باشد.

قبل از اینکه وارد این حیطه بشید با آموزش‌ها و مقالات رایگانی که برای این سیستم‌های فروشگاهی وجود داره یک آشنایی مناسب پیدا کنید و سعی کنید تا جای ممکن یادگیری خودتونو افزایش داده و به‌روز باشید.

بنابراین سعی داریم که مکانی که انتخاب می‌کنیم ویژگی‌های زیر را دارا باشد.

معایب سیستم‌های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون راه حل تمامی نیازهای بازاریابی آنلاین و ایجاد هویت دیجیتال شما را ارائه می دهد. با نارون سرنخ های بیشتری را جذب و تبدیل به مشتری کنید.

وب سایت ریسپانسیو بسته به مقیاس صفحه نمایش کاربر، عناصر را طوری چینش می کند که همه چیز خوانا و در محل درست خود قرار گیرند. به عبارتی دیگر محتوای در سایت ریسپانسیو همیشه خواناست و تجربه کاربری صرف نظر از دستگاه مورد استفاده ادامه مطلب مخاطب، بهینه شده است.

تمامی حقوق مطالب این سایت برای آژانس دیجیتال مارکتینگ نارون محفوظ است.

Report this wiki page