چقدر باید برای طراحی وب سایت خوب هزینه کنید

Wiki Article

قیمت و تعرفه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این فاکتورها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

این هاست نیز اشتراکی است، اما میزان اشتراک منابع بین وب سایت­های فعال در این هاست­ ها به صورت برابر انجام می شود و با افزایش ترافیک یک وب سایت، کارایی سایر سایت ها کاهش پیدا نمی ­کند. هزینه طراحی سایت با این هاست از نوع اشتراکی بیشتر است.

ایجاد سایت منابع در موضوعات مختلف کمک می کند تا بتوانید ترافیک عظیمی را بدست بیاورید و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید.

سایت های نقد بررسی فیلم ، کتاب ، موبایل و یا حتی کالاها  ومحصولات مانند سایت چی بخرید کاربران زیادی را به خود جذب می کند. 

طراحی اختصاصی تمامی سایت ها بر بستر بهینه ترین و به روزترین تکنولوژی طراحی وب سایت

تیم طراحی سایت تهران کاسپید بعد از پایان و آماده شدن سایت، آموزش کامل استفاده از سایت را در اختیار شما قرار میدهد.

امکان نمایش تبلیغات دیگران در سایت با امکان مدیریت و تعیین جزیات و محل برای مدیر وب سایت

شرکت طراحی سایت کاسپید برای دست یافتن به این مهم، از تکنیک ها و روش های روزآمد و متعددی استفاده می کند که هنگام ارائه مشاوره های اولیه در این باره با مشتریان خود رایزنی می نماید. قدر مسلم این که بنیاد خدمات طراحی سایت باید از همان ابتدا به صورت کاملا حرفه ای فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت و راه اندازی آن، برندی که طرف قرارداد کاسپید است بتواند از سایت خود به عنوان وسیله ای کارآمد در جهت معرفی خود در دنیای مجازی بهره برداری نماید.

امکان پرداخت وجه دلخواه و سپس استفاده از ان برای خرید های مختلف بدون نیاز به اتصال به درگاه در هر خرید

سلام جناب ستوده می توانید این موارد را با بخش فروش هماهنگ کنید

سپس اهداف خود از داشتن وب سایت اختصاصی را مشخص کنید و نهایتا با کمک کارشناسان ما بهترین روش برای انجام پروژه را انتخاب کنید.

امکان مدیریت کلمات کلیدی توضیحات سایت، مدیریت لوگوی وب سایت، عنوان پیش فرض صفحات، فوتر و سایر بخش های خاص مربوط به هر سایت

Progressive enhancement is a technique in Website design that places emphasis on Web page very first, allowing Everybody to access the basic content and operation of the web page, whilst users with additional browser attributes or faster Internet access acquire the improved Variation as an alternative.

وبسایت شما بزرگترین شعبه شما در غیاب ادامه مطلب شخص شما و کارمندانتان است بنابراین چگونگی شکل ظاهری و طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در اصل تمامی کاربرانی که به نوعی وارد سایت شما میشوند مهمان شرکت شما در شعبه اینترنتی شما هستند بنابراین باید میزبان خوبی برای مشتریان و کاربران خود باشید تا آنها نهایت لذت را از استفاده خدمات شما داشته باشند.

Report this wiki page