نقشه گام به گام جدید برای قیمت طراحی سایت

Wiki Article

زیرا تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را در یک سیستم مدیریت تیکت پشتیبانی با نرخ‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

طراحی سایت فروشگاهی متفاوت از وب سایت های شخصی است.بدلیل پیچیدگی های زیادِ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و زمان بیشتری که نیاز دارند کمی گران تر از طراحی وب سایت شخصی خواهند بود.

لذا با پکیج‌بندی خدمات پشتیبانی،‌ فارغ از رقم قرارداد طراحی سایت، به مشتری اجازه می دهیم بسته به مصرف خود، پکیج پشتیبانی دلخواه خود را انتخاب کند.

اما بعد به این نتیجه رسیدیم که این کار لزوما صحیح نیست و شرکت های معتبر طراحی وب دنیا نیز به این روش عمل نمی‌کنند. زیرا ای بسا یک مشتری بزرگ که صاحب تشکیلاتی معظم و وب سایتی وسیع با مبلغ بالاست، نیاز به خدمات پشتیبانی اندکی داشته باشد و باز کمی را در پشتیبانی سالانه به ما تحمیل کند و یک مشتری کوچک از تشکیلاتی کوچک و وب سایتی نه چندان بزرگ، حجم کار بسیار زیادی را از واحد پشتیبانی تقاضا داشته باشد.

بعضی شرکت‌های دیگر طراح وب، هاست و پشتیبانی سال اول را رایگان اعلام می‌کنند. شما فقط یک تا سه ماه؟!

دوره تستی رایگان خدمات هاست و پشتیبانی ما، بسته به پکیج انتخاب مشتری در طراحی سایت، دوره‌ای یک تا سه ماهه است. فلسفه این دوره گارانتی رایگان، برای شمای مشتری این است، که طعم شیرین پاسخگویی متعهدانه همکاران واحد پشتیبانی ما را بچشید و لذت میزبانی روی یک هاست با کیفیت را، تجربه نمایید. همچنین ما در شرکت داده‌ورزان، در طول این دوره یک تا سه ماه گارانتی رایگان، نورم و نرخ استفاده شما طراحی سایت از خدمات هاست و پشتیبانی را، زیر نظر خواهیم گرفت تا وقتی خواستید وارد دوره‌های تمدید پولی شوید، بدانیم کدام پکیج ما مناسب حال شما خواهد بود.

تعداد تیکت‌های جدید: این معیار که به عنوان کل تیکت‌ها و کل مکالمات نیز نامیده می‌شود، به سادگی حجم تیکت‌های پشتیبانی دریافتی برای یک بازه زمانی معین است. از شرکت طراح بپرسید روزانه چند تیکت دریافت می‌کند؟

منظور از پشتیبانی، معمولا پشتیبانی فنی وب سایت است که ناظر به رفع خطا، باگ یا اشکالات وب سایت و پاسخگویی و راهنمایی مدیر سایت و پشتیبان گیری منظم از اطلاعات و نظارت بر سرور و امنیت و وب سایت است.

گواه هنر طراحی و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی داده‌ورزان در اجرای پروژه‌های زیبا، مدرن و متفاوت برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور.

در ابتدا باید بگوییم بهتر است مقاله های زیر را را مطاله نمایید تا دید بهتری در مورد انواع وب سایت ها بدست آورید.

قبل از این که وب سایت خودتان را بسازید، می بایست کامپیوتر خود را برای کار آماده نمایید که شامل برنامه هایی است که یا در سیستم شما موجود می باشد و یا این که می بایست آن ها را نصب نمایید.

از شرکت طراح بخواهید مشتریان تحت پشتیبانی خود را معرفی کند. بپرسید چه تعداد مشتری دارید که سالهای طولانی و متمادی باشد خدمات پشتیبانی شما را سلا به سال تمدید می‌کنند؟ اطلاعات تماس ایشان را بگیرید و وقت بگذارید و با تک تک صحبت کنید و رضایت ایشان را بسنجید و سعی کنید بفهمید واقعا مشتریان رضایتمند به شما معرفی شده‌اند و یا دوستان و آشنایان وابسته به شرکت طراح وب!

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست.

·           مقایسه پیشرفته چندین کالا (محصول) بر اساس پارامترهای مختلف

Report this wiki page