حقایق ناشناخته در مورد قیمت طراحی سایت

Wiki Article

به این ترتیب حتی دیگر نیازی به استخدام مدیر سایت نداشته و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

هم رزرو هتل از طریق یک سایت که طراحی میشه انجام بشه هم رزرو میز رستوران یا باید دوتا سایت جداگانه طراحی بشه؟

این یعنی کاربر از هر دستگاهی (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر) با هر اندازه صفحه‌ای استفاده کند، سایت شما متناسب با همان اندازه، تغییر حالت می‌دهد تا به درستی نمایش داده شود و قابل استفاده باشد. آیا برای استفاده از قالب‌های پرتال باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟ خیر! شاید در سیستم‌های دیگر مجبور باشید بابت هر قالب هزینه پرداخت کنید. اما در پرتال هیچ هزینه‌ای بابت استفاده از قالب‌‌های آماده پرداخت نمی‌شود.

ساخت وب‌سایت، ساده‌تر از همیشه اکنون می‌توانید یک سایت بی‌نظیر راه‌اندازی کنید مهم نیست چه نوع سایتی می‌خواهید و چه امکاناتی نیاز دارید.

برای مثال هزینه فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است. 

این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های طراحی سایت از همان ابتدا، هزینه ای را برای پشتیبانی در نظر می گیرند که همین امر می تواند هزینه های منبع شما را افزایش دهد.

اما اگر یک ویژگی خاص مد نظر دارید مثلا این که سایت شما علاوه بر موارد فوق امکان مزایده گذاشتن محصول از سوی کاربر، پیشنهاد قیمت طراحی سایت از سوی کاربر و… داشته باشد باید به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید.

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی ساخت سایت زیر را در مورد هزینه طراحی وب لینک منبع سایت با وردپرس گوش بدهید:

انتخاب شرکت طراحی سایت نامناسب: شاید بزرگترین اشتباه در طراحی سایت، این گزینه باشد.

سرور اختصاصی هلند ارائه سخت افزار با قابلیت مجازی سازی در کشور هلند

سرور مجازی ترید سرور با آی پی اختصاصی و خارجی برای معامله رمز ارز ها

تیم وب پویا با تجربه اجرای انواع طراحی وب سایت با وردپرس، شما را در داشتن یک وب سایت مقرون به صرفه، امن و سریع یاری میکند. در زیر برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

آموزش مهندسی برق آموزش مهندسی کامپیوتر آموزش مهندسی مکانیک آموزش مهندسی عمران توضیحات بیشتر آموزش مهندسی صنایع آموزش مهندسی شیمی جست و جو در همه دسته ها

پرتال یک سیستم کاملاً پویاست که تمام امکانات استاندارد را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما شروع به کار با پرتال کنید، متوجه خواهید شد که به همه‌چیز فکر شده است.

Report this wiki page