طراحی سایت برای Dummies

Wiki Article

یا اینکه متاسفانه، مثل اکثر کسب و کارهای امروزی ایران، حال اخلاقی شان بد است و به راحتی اصول حرفه ای اخلاق کسب و کار را زیر پا میگذارند؟!

وقتی شما، سایتی دقیقا مشابه یکی از نمونه سایت‌های قبلی شرکت طراح بخواهید.

هزینه نگهداری سایت : هزینه‌ای که خود شما و درون تشکیلاتی خودتان من باب پرداخت حقوق و صرف وقت برای بروزرسانی و نگهداری سایت خرج میکنید.

آیا سایت شما استاتیک است یا قرار است به سایت متصل شود و با آپدیت اطلاعات در سایت اپلیکیشن هم بروزرسانی شود و یا اطلاعات را آنلاین از سایت دریافت کند؟ طبیعتا اپ های استاتیک ارزانتر و اپ های دارای اتصال دوسویه با سایت گرانتر هستند.

ارائه خدمات تولید محتوای تخصصی، دست اول و اصیل، در عرصه کاری مشتری

قیمت طراحی سایت مدرسه و هزینه طراحی سایت آموزشی و نرخ تعرفه راه اندازی پرتال اطلاع رسانی برای آموزشگاه ها و مدارس و نورم هزینه پروژه های طراحی سایت دبستان ها و دبیرستان ها و نرخ تعرفه دیزاین وب سایت مدرسه و مبلغ طراحی سایت آموزشگاه ها.

شرح اینکه شما مبلغ پروژه را، طی چندین مرحله،‌ در چه نقاط عطفی از انجام کلیک کنید پروژه و به چه صورتی می پردازید. البته نمی‌بایست این را، با «طراحی سایت قسطی» اشتباه گرفت!

شرکت‌های طراح وب، از چه طریقی اعلام زمان و هزینه می‌کنند؟

بعضی دیگر شرکت‌های طراح وب، اعلام زمان و هزینه را موکول به برگزاری جلسه حضوری می‌کنند. گرچه این روش نسبت به اعلام زمان و هزینه تلفنی بهتر است و استفاده از آن بین شرکت های طراح وب شایع است و حتی مورد پذیرش و تقاضای مشتری هم هست، اما خالی از اشکالات نیست!

طبیعتا یکسان بودن استراکچر و از قبل موجود بودنش، باعث کاهش هزینه میشود.

اگر بیش از یک دامنه برای سایت تعریف کرده باشید که امری مرسوم است،‌لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

شریک شدن تیم طراح در منافع مالی و سود پروژه و انجام به صورت پارتنرشیپ

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت و نحوه قیمت گذاری طراحی سایت

اگر علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو و برنامه نویسی اختصاصی و طراحی اپ موبایل هم بخواهید.

Report this wiki page