سفارش طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

 بعد از وردپرس و جوملا دروپال یکی دیگر از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد. و کار کردن با آن نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا سخت تر می باشد.

قابلیت اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی سازگاری کامل با صفحه سازهای پیشرفته المنتور و ویژوال کامپوزر

در ابتدا باید بگوییم که ما برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی امکاناتی اولیه و اختصاصی در نظر خواهیم گرفت. به عنوان مثال قابلیت دسته‌بندی ویژگی‌ها، درج کلمات کلیدی محصول، روش‌های مختلف حمل کالا و سیستم مدیریت موجودی انبار جزو ویژگی‌های اولیه‌ای است که ما در طراحی سایت‌هایمان در نظر می‌گیریم.

صفحه ایی که در بالا مشاهده می کنید، صفحه درج محصول است که همانطور که در تصویر مشخص شده می توانید با کلیک بر روی “تنظیمات فروشگاه” وارد پنل مدیریتی خود شوید.

ممکن است هزینه طراحی سایت در ابتدا برای شما نیز توجیه ناپذیر باشد. اما حقیقت این است که یک وب سایت حرفه ای می تواند اعتبار کسب و کار شما را توسعه دهد اما یک وب سایت ضعیف و حتی نداشتن آن می تواند به آسیب های جدی به اعتبار شما وارد کند.

یکی دیگر از ترفندهای بسیار کاربردی که ما در طراحی یک سایت فروش آنلاین به کار می‌بریم، ارائه‌ی لیستی از خریدهای مشتریان سابق است. فرض کنید کاربری وارد سایت شده است و یک گوشی موبایل را خریده است. پس از انجام خرید و ورود مشتری به سایت، می‌‌توان یک پیشنهاد ویژه برای آن‌ها در نظر گرفت.

در صورتی که شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و نخواهید که از قالب های دارکوب استفاده کنید. همکاران ساخت وب سایت ما در دارکوب می توانند طبق نظر شما یک فروشگاه اینترنتی را طراحی نمایند. در این روش شما و طراح وب سایت بر روی یک طرح کار می کنید، نظرات و اصطلاحات مورد نظر خود را به وی اعلام نموده تا سایت مورد نظر شما طراحی گردد.

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد.

یکی از پرچالش‌ترین موضوعات برای تیم ما، طراحی بخش جستجوی سایت فروشگاه آنلاین، است. وقتی مشتری وارد سایت می‌شود و نام کالای خود را در کادر جستجو وارد می‌کند، باید کالای مورد نیاز در دسته‎‌ی کالاهای مربوط به آن، نمایش داده شود. هرچه طراحی بخش جستجوی سایت شما دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر انجام شود، امکان فروش محصولات شما نیز بیشتر خواهد شد.

علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

در صفحه بعدی شما باید اطلاعات فردی خود را درج کرده برای پرداخت آنلاین روی “ثبت سفارش” کلیک نمایید.

یکی از دلایل انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای آماده، امکان طراحی قالب های متنوع است؛ در نتیجه شما می توانید به راحتی سایت هایی با ظاهر متفاوت برای خود طراحی کنید. طراحی قالب وردپرس را برخی از سایت ها انجام می دهند؛ یعنی شما می توانید آنچه از ظاهر سایتتان انتظار دارید را با طراح در میان گذاشته یا نمونه ای از یک سایت را به او نشان بدهید.

 عموما برخی از شرکت ها اعلام هزینه طراحی سایت را بر اساس سیستم مدیریت محتوا اعلام میدارند. در حالت کلی شما می توانید از سیستم های مدیریت محتوا زیر استفاده کنید.

با این کار، وقتی مشتری وارد سایت شما می‌شود، به راحتی برند شما را به یاد می‌سپارد.

Report this wiki page