طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

Wiki Article

یکی از کارهای مرسوم پس از جستجوی محصول، کلیک روی آن و خواندن اطلاعات آن، بازگشت به صفحه‌ی دسته‌بندی کالا است.

از این لینک می توانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید

استفاده از صفحه ساز های پر قدرت جهت افزودن المان های جذاب به سایت امکان افزودن فرم در صفحات سایت با توجه به نوع کاربرد فرم و قابلیت شخصی سازی فرم و افزودن فیلدهای مناسب به آن

یکی دیگر از مواردی که تاثیر زیادی در قیمت طراحی سایت می‌گذارد، طراحی ریسپانسیو است. طراحی ریسپانسیو یک سایت به این معنی است، که علاوه بر صفحه‌ی دسکتاپ در صفحه‌ی موبایل یا تبلت نیز به امکانات سایت، به راحتی دسترسی پیدا کرد.

ممکن است هزینه طراحی سایت در ابتدا برای شما نیز توجیه ناپذیر باشد. اما حقیقت این است که یک وب سایت حرفه ای می تواند اعتبار کسب و کار شما را توسعه دهد اما یک وب سایت ضعیف و حتی نداشتن آن می تواند به آسیب های جدی به اعتبار شما وارد کند.

البته شرکت طراحی سایت وب پویا بدون در نظر گرفتن هزینه ای، برخی از اطلاعات اولیه سایت را نظیر اطلاعات صفحه درباره ما و تماس با ما را در سایت وارد می کند.

این روش یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین روش ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط می باشد. در این پلن با توجه به نوع انتخاب و بودجه شما شرکت چندین قالب از نمونه کارهای قبلی خود به مشتری خود ارائه می دهد و درنهایت بعد از توافق و اعمال اصلاحات جزئی وارد مرحله پیاده سازی می شود.

امکان ورود کاربران به سایت بدون نیاز به رمز عبور و ثبت نام با شماره موبایل

مقاله ها branding business enterprise css structure html the way to javascript marketing and advertising cell news sources social networking typography ux layout usability World-wide-web advancement wordpress inspiration web designer هاست و دامنه وب سایت پرسش و پاسخ درباره ما تماس با ما همکاری با ما

در دنیای دیجیتال داشتن طراحی حرفه ای و کاربر پسند یکی از عوامل موثر در رشد کسب و کار است. طراحی حرفه ای و آپدیت بودن سایت از مهم ترین عوامل موثر در جذب مشتریان است. و این شما هستید که با حرکت مداوم خود روبه جلو مشتریان را علاقه مند کرده و آن ها را به همکاری های بلند مدت تشویق می کنید.

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج سایت منبع مختلف ارائه می‌شود.

به صورت خلاصه این نوع سایت ها برای کسانی مناسب است که چندین تجربه موفق در مدیریت سایت دارد و حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

معمولا آیتم هایی که تشکیل دهنده یک وب سایت فروشگاه میباشد, باید در کاملترین حالت خود باشد. یعنی از صفحه تماس با ما و مکانیزم جستجو که در ادامه همین مقاله بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم نمود تا ترکیب بندی رنگ ها و سایز ها و جنس ها و .

به طور کلی افزایش سرعت سایت، تولید محتوا سئو شده، بهبود رابط کاربری، گرفتن رپورتاژ، بک لینک و ... از جمله اقداماتی است که باید روی هر سایتی اجرا شود تا وضعیت سئو آن، بهبود پیدا کند.

Report this wiki page