طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

Wiki Article

سفارش سایت فروشگاهی

اکثر کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند محصولی را جستجو می‌کنند که ویژگی آن را به طور کامل می‌دانند. به عنوان مثال، یک آقا وقتی به دنبال یک “پیراهن سفید آستین بلند سایز متوسط” است، دقیقا همین عبارت را در کادر جستجو وارد می‌کند. از دید ما یک سایت فروشگاهی خوب باید بتواند محصولات را به ازای کلمات کلیدی طولانی کاربران پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس برای اکثر طراحان و فروشندگان کالا یا خدمات، جذاب است. زیرا کارکردن با وردپرس آسان و سریع است. همچنین با استفاده از وردپرس می‌توان یک سایت را به صورت ساده یا به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی کرد.

قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین موضوع است.

یکی از امکانات مهمی که ما در تمام صفحات سایت فروشگاهی فعال می‌کنیم، امکان ثبت نظر کاربران است. وقتی مشتریان بتوانند نظرات مثبت و منفی خود را در یک صفحه‌ی محصول درج کنند، در واقع تجربه‌ی خرید خود را به طور رایگان با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

در صفحه تنظیمات، در قسمت داشبورد شما می توانید اطلاعاتی را به صورت صحیح درباره فروش، درآمد، حمل و نقل و غیره مشاهده نمایید.

شما نیز در ابتدا به منابع تفکر کنید که کدام منابع را در اختیار دارید و کدام منابع را خیر تا بتوانید بهتر تصمیم گیری نمایید.

شرکت سایت کار به غیر از موارد اشاره شده، خدماتی دیگر را عرضه می کند. این خدمات شامل طراحی بنر، تبلیغات، تبادل، طراحی کاتالوگ، طراحی کارت ویزیت و غیره می باشد. چرا شرکت ها و فروشگاه ها بهتر است خدمات طراحی سایت خود را به یک شرکت بدهند؟ در هر فرآیندی، هماهنگ بودن تمامی عناصر باعث پیشرفت آن می گردد. اگر شما هم قصد دارید که سایتتان پیشرفت کند، توصیه می شود که تمامی خدمات طراحی سایت خود را به یک شرکت موفق بسپارید.

طرح نهایی به نمایش مشتری ارائه می شود و پس از تایید و تست نهایی تمامی مراحل و پروسه خرید ، فروشگاه به مشتری تحویل داده می شود.

 عموما تعرفه این سایت ها به صورت پروژه ای تعیین می شود و با توجه به متنوع بودن امکانات سایت های مختلف با توجه به امکانات مورد نیاز به قیمت پایه اضافه می شود. و قیمت های ارائه شده عموما به صورت پکیج می باشد.

این گزینه نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایجاد وب سایت است.

شاید بتوان برای یک سایت شخصی یک رابط کاربری با امکانات اولیه در نظر گرفت، اما برای یک سایت شرکتی، باید رابط کاربری حرفه‌ای طراحی کرد.

علاوه بر آن تعداد یازدیدکننده آن ها به سرعت در حال افزایش بوده ساخت سایت و سیستم های مدیریت محتوا رایگان دیگر جواب گوی نیاز آن ها نیست.

بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید، در صفحه‌ی محصول، لیستی از کالاها نظیر کفش، صندل و اکسسوری‌هایی که می‌تواند با این لباس استفاده کند را به آن فرد پیشنهاد می‌دهیم. با این کار نه تنها کاربر لیست تمام لباس‌هایی را که برای مهمانی نیاز دارد را می‌خرد، بلکه میزان فروش افزایش خواهد یافت.

Report this wiki page